Nekad Vivalla | Ansökan till Servervakt(nadja)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? jaffar

Vad heter du på discord? vivalla#0313

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? från typ 14.00 till 04.00 på kvällen om jag har lust, men brukar ha väldigt mycket tid vid datorn. Men efter sommarlovet så kommer jag kunna från 16.00-21.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1200h 1,5 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) GÅR EJ OCH SKICKA BILD MEN LIGGER PÅ 37 MEN HAR 14 MED MITT SERIÖSA RP MED NAMNET VIVALLA

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som vill hjälpa servern och påverka den på ett positivt sätt tillexempel genom att Dva bilar mitt i vägen så de inte tar onödig plats på servern med massa trasiga/övergivna bilar mitt i vägen, Och genom att revivea personer som kanske dött av en bugg eller av ett regelbrott (om man har klipp) som tillexempel rdm typ, och genom att svbanna / kicka personer som inte kan bete sig och bara förstör rpn och bryter mot server regler

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker jag e lämplig Pga att jag har spelat på servern ett bra tag o jag kan serverns regler bra och jag vill gärna hjälpa servern med att tillexempel Dva bilar mitt i vägen som bara tar plats på servern och om jag ska vara ärlig tycker jag inte att det e realistiskt att det står bilar exat överallt på vägarna o trottoarerna, sen så tycker jag att jag e lämplig för att jag vill hjälpa till genom att om jag ser någon som bryter mot reglerna kommer jag att svbanna dem eller kicka beroende på om det e en ny spelare som kanske inte vet så mycket om Rp

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som vill hjälpa servern o påverka den på ett positiv sätt genom att somsagt dva bilar mitt i vägen och revivea folk som kanske dör av bugg och svbannar / kickar personer som bryter mot reglerna o bara förstör Rp nivån på servern vilket jag inte vill ska hända.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse e väl typ att man använder sin roll för sitt egenskull som att tillexempel revva i scenario bara för o vinna det eller att dva i scenarion bara för att vinna tillexempel och att kanske kicka / svbanna för saker som inte har med reglerna o göra typ som o bara kicka eller svbanna någon för att de tycker det e kul och inte för att det behöves, Ansvaret hos en servervakt e väl att försöka med allt den kan så att inte Rp:nivån sjunker och hjälpa servern genom att kicka / svbanna folk som bryter mot reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka