Nekad Vivalla | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jaafar

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2004

Vad heter du på discord? vivalla123#9658

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14.00-21.00

Hur länge har du spelat på Unive? 779h

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att hjälpa till att spåra servern och bli av med onödiga människor som bara slösar bort tid på att försöka bryta eller göra meningsfulla misstag, och också hjälpa dem som kan göra misstag och inte vet hur man beter sig på scenen. Jag är polis och har lagt märke till många copbaiter, och sedan kommer jag att försöka bli av med dem så att du inte behöver slösa bort onödig tid att göra många / rapportera många copbaiter. Som servervakt hjälper jag mig med all hjälp jag kan ge. Med hjälp av medal, och nvidia - / klippa kunde jag förlänga klippsen vid behov.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har spelat på unive ett bra tag nu och jag vill ta denna chansen för att bli en servervakt då jag vill försöka mitt bästa att hjälpa till och delta när det är situationer där folk gör något mot reglerna. När jag spelar på Unive så finns det flera som håller på och lalla, använder sig av startkläderna. och så vill jag hjälpa de så de kan börja RPa utan det ska bli problem för dom. Jag vill som sagt spela och medans så har jag möjlighet att kicka, banna de som lallar i en timme. så får dom lära sig det eller göra en banöverklagelse.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Eftersom jag sitter och spelar Unive RP väldigt mycket om dagen och kollar mycket på streams. Skulle inte lägga så mycket tid om jag inte ville unive skulle bli en bättre server med mer Seriös RP. och minde lallare. Jag kommer såklart bidra med alla funktioner som man kan använda. som tillexempel Kicka och banna. sedan dva flera bilar som folk bara lämnar mitt på vägarna

Varför ska just du bli servervakt? Varför jag vill vara servervakt beror på att jag kom till Dvea, vilket är störande när du inte kan göra något för dem. Jag har också märkt att folk kommer in för att ta bilen, vilket också är irriterande, så du vill bara bli av med dem. Jag vill också vara servervakt, hjälpa till och minska belastningen på personalteamet och kunna ge så mycket hjälp som möjligt. Om jag kan hjälpa, behöver jag inte skriva / hjälpa komma och dv: dessa bilexperter i bilen. Så jag låter dem andas lättnad så att de kan prioritera andra. Det verkar som om icke-medlemmar vill ansöka om ett jobb men inte förstår varför de inte fick det, då kan du lägga till / sparka och beskriva det eftersom de inte förstår när de skriver i ooc. Naturligtvis vill jag också hjälpa servern. Jag tror att min lilla ansträngning fortfarande kan hjälpa mycket.

Varför vill du bli servervakt? varför jag vill bli servervakt är för att jag tycker det är sjukt störande när man inte kan göra någonting åt de. Märker även att folk kommer in och snor bilar vilket också är sjukt störande så såna vill man ju bara få bort. jag vill också bli servervakt för att hjälpa och avlasta staff teamet och kunna hjälpa till så mycket så möjligt. Om jag kan hjälpa till med att inte behöva skriva en /help kom och dv:a dom här bilarna inne på olika vägar, och ställen. där det blir trångt att komma in. Så har jag avlastat dom högre och så de kan prioritera andra. Det kommer liksom in icke medlemar som vill söka jobb men fattar inte varför de inte får då kan man lägga en /kick och beskriva så istället eftersom de inte fattar när man skriver i ooc. Själklart vill jag också hjälpa till med servern. Jag tror att en liten insats av mig ändå kan hjälpa ganska mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? / tpm / noclip så att du kan flyga runt utan att någon ser det. / revive / toggleid så att du kan se alla "IDN" inom ett kort avstånd. / sqlban du förbjuder en person när som helst / sqlunban du avbryter en förbjuden person / sparkar du sparkar ut en person från servern / men han kan gå med igen / växla namn du ser spelarens Steam-namn och ID / du ger dig själv till projektet T . Till exempel, vapen, etc. om du gör detta / vanligtvis används för att spåra Personen som sitter i bilen väntar / kan du låta spelaren byta kläder där den är / Specifikationer Du anger bara en spelare hela tiden. De kommandon SV använder är toggle (id), dv, kick, revive, svban

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans då frågade jag om han ville byta min bugatti veyron mot hans bugatti diva och frågade om jag fick köpa den för 4 millar för jag hade inte mer och jag var jobbig för honom och förstörde hans affärer för att jag ville få min såld också och jag stod bredvid med min och jag sa vill någon köpa min bugatti veyron men han hörde nog fel och trodde jag sa divo och så fick jag bann för lall. första gången jag blev bannad så var det för att jag sa att han blev säkert bannad då det var en kille som rdmade in game. andra gången så åkte jag upp med en bil på mount chilliad. en annan gång blev jag bannad när jag skapade en ny karaktär och sedan så snackade jag med min kompis på discord och han sa att han kunde komma till sjukhuset där jag var jag hade en mobil btw då kom han och jag hoppade in i hans bil och då fick jag ban. en annan gång så plockade jag och mina kompisar vallmo sedan så blev en av mina kompisar rånad och jag visste inte att man behövde krim roll för att råna folk så jag köpte en colt av en kille och tog tillbaka valmonarna och när vi hade pistol riktad mot hans huvud så as garvade han och gav oss 1 vallmo (fear rp) så då döda vi han för att han typ lallade. och då fick jag ban för krim utan krim roll. då hade jag krim och gjorde ett misstag så får ta konsekvenserna. Har också fått vissa felaktiga banns. Men denna är den som jag mest är besviken på mig själv för att det hände så. Sen väldigt många felaktiga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, grindar fullt på unive

Tillbaka