Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198199191482/
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor
Vad är ditt discord namn? ViktorFloberg#8328
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en trevlig individ med stora drömmar och mål. Han är 29 år och har många intressen som t.ex. fiske, bilar och mat
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill vara en del av gemenskapen och skaffa vänner.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är något speciellt inom RP. Unive är mycket bättre än andra servrar och den är mycket större än t.ex. Sjöstaden
Hur hittade du Unive? Jag såg den i RP browsern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå mina drömmar inom spelet
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en så bra individ som möjligt. Vara serverns vän
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor
Vad är ditt discord namn? ViktorFloberg#8328
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en trevlig individ med stora drömmar och mål. Han är 29 år och har många intressen som t.ex. fiske, bilar och mat
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill vara en del av gemenskapen och skaffa vänner.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är något speciellt inom RP. Unive är mycket bättre än andra servrar och den är mycket större än t.ex. Sjöstaden
Hur hittade du Unive? Jag såg den i RP browsern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå mina drömmar inom spelet
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en så bra individ som möjligt. Vara serverns vän
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej