Accepterad Vitoooor | Medlem ansökning [Wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktorflo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198199191482/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? ViktorFloberg#8328

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Lagestedt och är ursprungligen från Finland. Jonas har haft en väldigt bra uppväxt och är en omtänksam kille men har på senare år börjat komma in på den mörkare sidan. Han har börjat få lite attityd och blivit lite kaxig. Han tycker inte det är så kul med det vanliga livet och har börjat göra kriminella saker. Han är 20 år och gillar verkligen sina bilar och pengar. För ungefär ett år sedan börjar Jonas att sno bilar på sin fritid. Vid ett tillfälle blev han påkommen medan han snodde en bil. Han tog bilen och flydde landet. Nu hoppas han att han kan få ett jobb så han slipper sno bilar och istället köpa bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker själv att det är kul att hjälpa nya in på servern. Jag blev själv varmt välkommen när jag kom in på Unive och jag känner att jag vill kunna göra samma sak och samt bidra bra RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är något speciellt inom RP. Mycket större RP till skillnad från andra vilket är ett stort plus. Det är många seriösa spelare och det är vädligt likt verkligheten med polisen, ambulansen, Autoexperten osv.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av kompisar och såg på TikTok

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja utveckla mitt Rollspel och spela som om det är verkligheten. Det ska verkligen vara likadant som i verkligheten. Jag kommer bidra med god och en rolig stämning runt om i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Helst skulle jag vilja bedriva ett gäng eller något liknande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka