Accepterad Vitlöks SÅS | Medlem ansökning [Dj0ret]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vitlöks SÅS

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188998175/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Åkesson

Vad är ditt discord namn? Vitlöks SÅS#1113

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isac Nilsson bor i en lägenhet och är 24år. Hans barndom var ganska bra han Pappa drack mycket men hans mamma drack inte alls. Han hade inte så många vänner han hade 2 st Oscar och Erik hette dem han lekte med dem varje dag. En dag skulle dem ut och leka men då kom inte Emil. Dem var väldigt oroliga och gick hem till sin Davids mamma och frågade. Dem fick reda på att han hade dött. David blev väldigt ledsen och deprimerad. Noah var också väldigt ledsen. När David fyllde 12 år så dog hans pappa med, han dog av överdos. Och David var så ledsen så att en dag bestämde han sig för att rymma hemifrån. David sov under träd och på gator och han åt mat ur soptunnor. En dag så såg polisen han. Dem bestämde att ta han och ta med han till stationen. Och han förklarade allting som hade hänt och att han hade rymt hemifrån. Polisen fick kontakt med Davids mamma och han fick flytta dit igen. Och hans mamma var jätteglad och få se honom. Och när David fyllde 15 år så köpte han en A-traktor. Han gillade att greja med den. Han och Noah brukade fixa varenda dag med sin A-traktor och dem gillade bilar väldigt mycket. När David blev 18 år så fick han körkort och han köpte en bil som han grejade med. David flyttade hemifrån när han var 20 år och då flyttade han till en lägenhet i staden. Och han bott fortfarande där med sin flickvän och sina 2 katter. Och efter det så har han alltid haft ett intresse för bilar. men sen nu så har han känt att han inte kommer någonstans i livet så han bestämde sig för att gå tillbaka till det kriminella igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på unive för att servern har bra Rp vilket gör att det är roligare att jobba jobb som man får som medlem och jag vill jobba på Falck/mekonom för att jag gillar att hjälpa andra och det blir roligare att hjälpa när det är bra Rp server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är mycket av att folk streamar och att jag vill bli whitelistad på just denna servern för att jag vill ha bra rp och denna servern erbjuder bra rp. det är också många personer inne vilket gör att de blir roligare att Rp:a

Hur hittade du Unive? genom streamers och att jag har letat efter en bra rp server. Och att jag sen Jag hittade unive genom mina vänner som är medlem och har spelat på denna servern länge. Det var dem som rekommenderade mig denna servern för att den erbjöd bra Rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag lär känna sköna vänner för livet sam har samma mål och annat. Sen så har jag också ett mål att bli kriminell och göra det jag älskar att göra, RPea sen att jag först ska bli falk eller mekonom sen efter det ska jag försöka gå över till något mer exklusivt.
Sen mitt mål med Rp är att försöka följa reglerna så mycket jag kan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bli medlem och att kunna jobba på falck eller mekonom så jag kan hjälpa folk. Sen efter det så försöka bli en del av de kriminella

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, för att jag har märkt att det inte finns andra servrar som har den rp som jag vill ha åt, och jag blev avstängd på de andra servrarna för att jag tog rpen för alvarligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka