Accepterad Vitlöks SÅS | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vitlöks SÅS

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188998175/

Ditt Hex-ID: 1100001493cf81f

Vad är din discord tagg? Vitlöks SÅS#1113

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: FailRP droppar när polis sptrmarn ~Gunnar. Återstår: 9 dagar 23 timmar 35 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att i deras syn så ser det jätte konstigt ut när massa personer bara slänger ut massa saker. Så att allt blir rörigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag står i meth labbet och gör knark då, efter att jag stått där i en minut och från ingen stans så stormar massa poliser in och vad alla gör är att bara slänga ut alla deras olagliga saker. Och det jag gör då är att jag bara står ser allt komma på marken. och det jag gör då är att bara slänga allt jag också. Och sammtidigt jag gör det så tänker jag för mig själv hade gjort sådär i verkligheten. Och det kände var att om det kommit in massa poliser och stormat en knark ställe hade jag bara slängt väck det av ren rädsla och reflex. Men i alla fall efter att de de sen sökt igenom mig så tog de ut mig och satte mig i bilen. Och sen idag efter allt så får jag bann när jag är ute och kör med min bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo, för enligt mig så hade jag av ren reflex bara slängt väck allt jag hållit på med, För tack vare man blir rädd och att massa poliser stormar en. Och sen så hade det inte helst inte behövt varit en ban för att jag förstod sen också att det jag gjorde var helt fel och jag fatta att jag aldrig mer skulle göra så. Sen så i det tillfället så tänkte jag på vad som kunde räddasituationen på bästa sätt. Men sen fatta jag att det inte var det. Och sen vill jag också säga så fall sorry.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara torskat det. Och ta smällen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte varje gång försöka vinna en scenarie

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, såklart. Sen vill jag också säga Gunnar att jävligt mycket ber om ursäckt för att förstöra ett scenarie. Och att jag vill säga att jag aldrig mer kommer göra något sådant dåligt sak mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka