Accepterad Vitlöks SÅS | Ban överklagan [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vitlöks SÅS

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188998175/

Ditt Hex-ID: 1100001493cf81f

Vad är din discord tagg? Vitlöks SÅS#1113

Vem var det som bannade dig? Olav0r#6962

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: combatlogg ~olavor. Återstår: 18 dagar 4 timmar 5 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det som jag gjorde var en dålig grej och en sak att göra och jag ber väldigt om ursäkt. Till och med en stund efter spawna jag för att jag mådde så dåligt av de, för att jag aposlut inte ville bli bannad. För att skaffat så många nya vänner genom serven. SÅ jag kan säga att jga mådde väldigt dåligt efter att gjort det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis står och skulle försöka få ut info ur ett gäng så att när vi står och gömmer oss utanför stället som personen var inuti. Och när personerna kommer ut så drar vi gun och säger hoppa ut ur bilen men det de gör då tre sekunder efter att vi skrikit hoppa ut ur bilen, så börjar det skjuta och döda oss. Och de de gör då är att de bara tar min kompis från bilen och kör iväg. Och då är jag kvar själv så det jag gör då är att jag tar min chans att dra ner och hjälpa pappa med disken som jag då hade glömt att göra och sammtidigt under scenariet så har pappa sagt till mig och blivit mer o mer surare för varje gång som han säger till så när de stuckit så tar jag min tid och efter att hjälpt pappa så och kommer upp så ser jag att det kommer ett par snubbar som tar mig in i deras bil och sticker, och det är då som jag snabbt av reflex quitar för blir rädd för det var inte samma snubbar som sköt. och det jag gör då är att jag loggar in igen men det var försent . men viste direkt efter att det var det sämsta och dummaste jag någonsin kunde göra. Förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel man ska aldrig combatlogga för det förstör scernarien.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag droppa på mieth et när polisen storma och då så mådde jag också jätte dåligt efter också. Det är som man får en stor klump i magen som visar att man inte ska göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att bara fattat scenariet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. det gjorde jag också när jag fick en klump i magen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart det ska ändå inte behövas för att ni svarar så snabbt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka