Accepterad VITAPEX | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VITAPEX

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edgar Lundkvist

Vad är ditt discord namn? VITAPEX#6039

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Ture Hansson 22 år gammal, har en intressant bakgrund från Nigeria, där båda hans föräldrar flyttade till unive city när han var ung. Han har gått igenom tuffa upplevelser, inklusive att förlora sin pappa till en hjärtinfarkt. Den händelsen påverkade han mycket,men han lyckades hitta kärleken i sitt liv inte så mycket senare, och nu är han och hans flickvän nyinflyttade i Grovestreet.

Ture försöker nu vända sig till kriminalitet och istället hitta lagliga vägar för att försörja sin familj, särskilt med tanke på att han förväntar sig att få barn om några år och till dess önskar han att han och sin familj kommer att bli ekonomiskt oberoende och leva så bra liv som möjligt. Jobbsökande till vanliga 9-5 jobb har inte varit särkilt lätt för Ture, och han känner att han behöver hitta snabba sätt att tjäna pengar. Just nu är Ture jakt efter ett kriminellt nätverk att ansluta sig till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min erfarenhet med servern Unive är väldigt stor då jag har tidigare varit medlem både som kriminell och medlem. Nu är jag redo att återvända till rollspelandet, särskilt efter att jag har tid på mina händer. Jag vill verkligen bidra till att driva serverns rollspel framåt och skapa spännande scenarier för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario, innebär det att jag inte bara är ute efter att vinna eller uppnå makt och pengar. Jag vill prioritera en bra och realistiskt rp nivå där det blir roligare för båda parterna att rp och låta dom göra sitt jobb där socialarp spelar en stor roll speciellt som kriminell där man inte vara vill skotta och skapa krig utan också prata för att lösa problem och göra roliga sinarier för båda parterna

Hur hittade du Unive? Min resa med Unive och rollspel började tack vare en vän som introducerade mig och förklara hur det var den bästa rp servern, och sedan dess har jag fastnat för det och haft en fantastisk tid på servern. Och jag är väldigt glad att vara tillbaka

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka