Accepterad VITAPEX | Ban överklagan [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VITAPEX

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296013791

Ditt Hex-ID: 110000114031bdf

Vad är din discord tagg? VITAPEX#6039

Vem var det som bannade dig? Momme

Hur lång tid var din ban? 3dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming rån utan gissla

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett rån utan gissla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var påväg till en klädbutik efter att ha varit på blackmarket och köpt dyrksätt. När jag går in i butiken som planerat så bryter jag upp dem kassorna som fans sedan åker jag därifrån och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till hundra procent jag som gjorde fel men från det jag har fått lära mig ingame och i ooc chatten så har mina vänner gjort klädbutiks rån på detta sätt förut utan att bli bannade och säger att man får göra ett rån utan gisslor en gång per dag angående klädbutiksrån. Jag beklagar så hemskt mycket för mina misstag och kommer ta detta 100% som en lärdom och läxa till nästa gång och kommer säga till att detta misstaget kommer aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim powergaming och laga utan att felsöka. Krim utan krim var när jag följde med min kompis för länge sedan in i ett kriminellt sinario utan att veta vad som skulle hända (han var krim men it jag) detta sinario var personrån som han valde göra helt spontant utan att säga till mig. Powergaming var när jag åkte en sportbil medans jag langade meth hos langaren. Sedan den sista förklarar sig själv jag lagade utan att felsöka och valde rpa på skadorna istället. Resten var så länge sedan så kommer ej ihåg eftersom jag inte kommer in på mitt gamla forum.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut att försöka få in mer information inom rån ingame så att detta aldrig händer igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid försöka dra ut på sinariot så att det blir en roligare rp för oss alla. Jag har full förståelse och somsagt kommer ta denna bannen som lärdom och en läxa till nästa gång och lovar att detta aldrig händer igen .Jag beklagar verkligen för mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har fullt förståelse över detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka