Accepterad VITAPEX | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VITAPEX

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296013791

Ditt Hex-ID: 110000114031bdf

Vad är din discord tagg? VITAPEX#6039

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 24H

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är temporärt avstängt anledning: lall av ao

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var i ett relativt lalligt bråk sinario på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att han kom fram till mig (min vän) och sade ingen bryr sig om din import du är en import och din familj sa han. (som är ganska rasistisk enligt mig)Då sa jag vad säger du om mig du har också en import han bara sa jag vet hahah. Sedan sa jag det har du inte alls eftersom han ej har det , sedan slog han mig utan anledning (oseriöst) och kallar mig kelb (hund) Sedan följer jag efter han och han säger sluta din kelb så twerkar han och lallar mot mig ,sedan slår jag tillbaka men missar då sa jag jag vill inte slå dig mer sedan säger han att jag är så ful då sa jag din mamma också så slår han ner mig hårt då sa jag sluta och bankade ´sönder hans framruta på hans bil. Efter det garvade han och sa sluta din kelb och slog ner mig sedan gick han till min bil och slog sönder alla rutor och slog ner mig sedan blev jag bannad .Sa lägg av/sluta ett flertal gånger under sinariot https://medal.tv/games/gta-v/clips/tpSgRlOUPJv6r/d1337Ao1zYhD?invite=cr-MSxHNkEsNjYxMzM3OTAs klippet är min kompis så inte från mit perspektiv utan hans men det fungerar nog ändå

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja till en viss del det var ju inte direkt ett jätte lalligt sinario men jag försår fortfarande varför jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim när jag jag följde med min kriminella vän när han gjorde ett pesonrån sedan powergaming där jag åkte sportbil vid langaren. Resten kommer jag ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försöka gå där ifrån och riskera bli mer slagen eller försöka åka där ifrån helt enkelt.ommer försöka säga till att detta aldrig händer igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka förminska lalliga sinarion samt försöka undvika som över huvudtaget . Somsagt Kommer försöka säga till att detta aldrig händer igen och jag beklagar verkligen för mitt beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har fullt förståelse över detta

Senast ändrad:
Bra att du lär dig av dina misstag. Visa det mer och gör om, gör rätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka