Accepterad VITAPEX | Ban Överklagan [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VITAPEX

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296013791/

Ditt Hex-ID: 110000114031bdf

Vad är din discord tagg? VITAPEX#6039

Vem var det som bannade dig? SVANTII

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa vi kan kolla med staten (inte staffsen) angående hur många importer det finns av just den sortern som alla på trygghansa gör. Jag tycker personligen att det är skumt att ljuga ig om hur mycket det finns av en import

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. killen kom fram till mig fråga om jag bytte importer jag visa han sa att det var 1/5 då sa jag nej för det är den absolut inte heller jag sa att det finns typ 20 och det var 1/17 och därefter sa han nej så då sa jag vi kan kolla med staten( jag sa inte kolla med stafsen) jag skrev också i ooc vi kan hoppa donation direkt efter sedan blev jag bannad( jag sa staten inte stafsen) jag fröstår att det ändå att det är ooc men det är svårt att prata importer som imporeras ju tekniskt sätt ooc och speciellt när det handlar om hur många. jag förstår att jag gjort fel och detta kommer inte hända igen då jag trodde man fick säga det. jag gjorde bort mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. somsagt sa jag vi kan kolla med staten (om hur många det var för han ljuger ig och säger 1/5 när det finns betydligt mycket fler. jag skrev också ooc att vi kunde hoppa donation) desutom sa jag inte staffsen utan staten s¨om han har klippat det kan vi gärna kolla på det för jag sa absolut inte staffs. Ja somsagt har jag gjort fel men det är svårt att prata om importer speciellt när det angår hur många det finns utan att det blir lite ooc eftersom att importer är tekniskt sätt lite ooc. men somsagt så fattar jag att jag gjort fel och detta kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivitt bannad tidigare och har tagit lärodom av varenda ban och försöker alltid förbättra felet efter varenda ban så att det aldrig sker igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes bara skrivit ooc kanske men alla sätt hade blivit lite komplicerat då importer är ooc angående antal och så man kan inte direkt få reda PÅ DET INGAME.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag att försöka prata ooc om importer även fast det kan vara svårt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka