Accepterad VITAPEX | Ban Överklagan [staken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VITAPEX

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296013791/

Ditt Hex-ID: 110000114031bdf

Vad är din discord tagg? VITAPEX#6039

Vem var det som bannade dig? staken

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte förbi en polis station i relativt hög hastighet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i staden och försökte byta min bil i blocket eller hitta folk som byter bilar runt om i staden . Jag kör från trygghansa till bensin stationen för att tanka. Jag var i en liten rush för jag visste inte ifall om jag hade tillräckligt med bensin för att det skulle räcka. Så påvägen till bensin stationen åker jag förbi polisstationen i relativt hög fart. Men under mitt rpande under denna förmiddag märkte jag att det inte var så många ute i staden, mindre personer betyder oftast att det krävs mindre poliser och eftersom att jag redan åkt förbi stationen tidigare samma dag visste jag att den stog relativt tom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag förstår att ni tycker att jag gjort fel och jag kommer ta lärdom av denna bannen och säga till att det inte händer igen. Men jag åkte snabbt med tanke på att jag vet att det inte var mycket poliser i staden under just den tiden eftersom jag inte hade sett någon på hela dagen. Plus att jag kanske inte gjorde det första gången eftersom att jag var lite tajt på tid men påvägen tillbaka stannade jag och åkte under 80 km i timmen när jag såg från långt håll att det var poliser där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men varje ban har lärt mig något och jag tar alltid lärodom av mina bans. Jag säger alltid till att det inte händer igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat åkt långsammare men också riskera att få motorstopp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag och jag kommer säga till att det aldrig kommer hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka