- Meddelanden
- 592
- Reaction score
- 16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-Hansa
Vad heter du IRL? Noel Lantz
Vad heter du på discord? noellantz#6289
Hur gammal är du? 16 år
Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet. Jag kommer vara på plats väldigt mycket och även ta in nya och handels kraftiga människor som kan hjälpa företaget framåt. För jag vill att trygg hansa ska vara en trevlig miljö där man trivs som arbetare och som kund, trygg hansa ska var en plats där man ska trivas och alla ska behandlas lika, Jag kommer även vara en chef som håller bra koll i systemet så pengarna kommer in så inga svart betalningar tas emot och går till mina anställda.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu personal-ansvarig/biträdande och har bra koll hur allt fungerar jag känner dom flesta anställda,då jag är p/a så vet jag hur datasystemet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 17:00-23:00
helgdagar och lov 13:00-02:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Noel Lantz
Vad heter du på discord? noellantz#6289
Hur gammal är du? 16 år
Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet. Jag kommer vara på plats väldigt mycket och även ta in nya och handels kraftiga människor som kan hjälpa företaget framåt. För jag vill att trygg hansa ska vara en trevlig miljö där man trivs som arbetare och som kund, trygg hansa ska var en plats där man ska trivas och alla ska behandlas lika, Jag kommer även vara en chef som håller bra koll i systemet så pengarna kommer in så inga svart betalningar tas emot och går till mina anställda.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu personal-ansvarig/biträdande och har bra koll hur allt fungerar jag känner dom flesta anställda,då jag är p/a så vet jag hur datasystemet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 17:00-23:00
helgdagar och lov 13:00-02:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja