Nekad Vitakinesen | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199444209736/

Ditt Hex-ID: steam:110000158733048

Vad är din discord tagg? noellantz#6289/Vitakinesen

Vem var det som bannade dig? Watan2018W

Bild på banmeddelande: 903b83e193906cf63af3ea762856d5128b74b0cb_full.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom jag rpade men gjorde det lite för lite i detta läg. Eftersom vi ändån flög med bilen så räcker det inte bara med yr.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompisar åkte i våran bil och så började vi prtata med några andra grabbar i en bil. Sedan drog vi ut på secnariot och sedan byggdes det upp en skottlåsning mellan oss två olika bilar. sedan efter det var slut så blev vi alla i bilen bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var igen felaktig ban utan det var jag som gjorde ett litet fel och blev sedan bannad så det var en rättvis ban skulle jag säga. Men det var igen grov ban blev bannad i 24 timmar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad ett antal gånger innan runt 10 st. dem flesta av bansen är ganska milda men har en två stycken som är runt 10 dagar. Men jag har lärt mig av mina tidigare bans och har inte heller gjort om det. Så kommer Rp mer noggrant nästa gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände. så hade jag kunnat Rpa mer än vad jag gjorde. Så det kommer jag göra nästa gång och vi alla har lärt oss av denna ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att rpa mer noggrant på skador och allt annat överlag. Så om ni unbbnar mig så kommer jag göra rätt för mig nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja kan ej vissa bild banen här vet ej varför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka