Inaktuell Vitakinesen | Ansökan till Staff [Servervakt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Lantz

Ditt discordnamn: Vitakinesen

Ange ditt födelsedatum 14 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill komma tillbaka till staff teamet och göra skillnad på unive. Jag kan bidra med bra hjälp på servren eftersom jag är väldigt aktiv på denna server. Jag kan bidra med Bättre Rp inom Jobb och Bättre Rp överlag så jag skulle hålla mycket koll vad som händer på servren. Jag vill kunna hjälpa till på servern och se till att det går framåt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är lite dålig Rp bland kriminella ibland. Många gäng försöker lösa problemen med hjälp av vapen jag skulle vilja se fler möten bland kriminella att man försöker prata fram problemen istället för att skjuta. Det är klart att man ska skjuta men i första hand lösa problemen med munnen. Jag vill också se roliga scenario bland kriminella. Men över lag är det bra rp men det kan alltid förbättras

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att man ska påminna Kriminella om detta. Även skriva ut det i Dc till exempel och försöka göra ändring så det blir lite bättre Rp och att det ska vara roligt för båda parterna i ett scenario. Vi staffs får prata i hop oss göra en plan över det. Jag ska samarbeta bra med andra staffs så alla får komma med sina bra idéer.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt i staff rollen genom att inte lalla runt eller att inte vara korrupt bara för att man själv ska tjäna på det. Man ska hjälpa så många som möjhligt allt i från ge någon skin om deras tröja är buggad till lite viktigare saker.Jag har lärt mig av mina misstag när jag vare staff skrev ut i vanliga dc vad han gjorde för fel kort fattat. Det kommer inte hända igen om jag får staff rollen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Genom att göra mycket staff arbete men ändån Rp så mycket som mögligt och om jag är ute och Rpar vanligt och så ser jag något fel så löser jag det även om jag är med kompisarna och åker bil tillexempel. Jag kommer försöka balansera upp det så bra som jag kan. Jag är berräd att göra mest staff arbete men hade också varit rolligt att få rpa lite i alla fall.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan den 11-Juni-2023. Då jag har varit medlem länge och även krim.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var Staff på Unive för lite över en månad sedan. sedan. Jag förstår att jag gjorde ett fel och har lärt mig av det. Kommer ej upprepas. Jag har även spelat på andra servarar inann jag spelade på unive och då var jag staff på en server ett tag så har lite erfaren het men inte så mycket.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Servervakt alla områden passar bra för mig.

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? RP. Jag är redo för att jobba i vilket område som helst

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja har full förståelse för det.

Senast ändrad:
Tillbaka