Nekad Vitakinesen | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Lantz

Vad heter du på discord? noellantz/Vitakinesen

Vad är ditt Hex:ID steam:110000158733048

Ange ditt födelsedatum 14 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv på Unive överlag på vardagar kanske jag spelar 3-4 timmar och på en hleg är jag väldigt aktiv ungefär 4-8 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i 7-8 månader och jag har verkligen uppskattat denna community vilket ger mig kraft och möjlighet för att kunna orka utveckla denna servern som servervakt så gott som möjligt. Jag har även varit Staff och krim.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 10 gånger sen jag började spela på Unive. Det mesta är små bans men har någon som är lite längre också. Som dem längsta bansen är 10-14 dagar har jag fått två gånger. Men har lärt mig av det och har inte heller gjort om det.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ser till att Unive community blir en bra community med en bra rp som möjligt så det ger en servervakt en möjlighet till att kunna banna och kicka spelare för att kunna ge dem möjligheten till en ärlig chans. En servervakt ser till att underlätta för andra staffs på servren som kanske har annat eller viktigare arbete.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersoom jag har spelet på Unive ett tag så är jag nog redo att bli servervakt och det känns roligt med något nytt att göra på servren. Däremot känner jag också att denna servern behöver mer servervakter för att kunna underlätta för staffsen. Jag har varit Staff och vill bli det igen men vill också prova på Servervakt så det är däeför jag söker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse inom server vakt kan förekomma genom så sätt att man revvar sig själv eller sina polare efter skottlossningar det kan även klassas som korruption.

Nekad.
Anledning:
Du vart bannad nyligen.

Du får ansöka igen 2023-03-09. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka