Inaktuell Vitakinesen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Lantz

Vad heter du på discord? noellantz/Vitakinesen

Ange ditt födelsedatum 14 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill prova på något nytt på unive som jag aldrig har gjort. Jag har tidigare varit staff. Men jag har aldrig varit MA så det känns rtoligt att prova något nytt och tycker det är ganska trevligt att snacka med nya människor. Det känns som MA skulle passa mig ganska bra faktiskt. Så det är därför jag söker till Medlemskap Ansvarig. Jag vill också bli MA för jag gillar att hjälpa folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag är pratglad och gillar att snacka med nya mänskor. Har även ganska bra koll på det mesta på unive eftersom jhag har spelat här ganska länge och så har jag även varit staff så det är lite samma sak men änsån inte eftersom man ska nästan bara fokoser på att ta in nya medlemmar på unive. Jag känner mig väldigt redo och gå tillbaka till staff teamet på Unive igen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk med respekt och vara trevlig. Det är även viktig att lyssna på vad de har att säga. Man måste också ha tålamod eftersom alla icke- Medlemmar kan inte reglerna på Unive så man ska ta det lungt och vara tydlig och förklara för dem. Som sagt så kommer jag ha väldigt bra tålamod till dom nya i unive som behöver hjälp med rådgivning och hjälp.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Krav att bli medlem på Unive är att man ska kunna grundregler på Unive och medlemar ska inte gå runt å prata ooc ig. Så de ska kunna grunderna i Rp skulle jag säga. De är inte alla som förstår meningen med Medlems rollen på Unive. De innebär att vi ¨litar¨ på dom att göra de rätta., Det är även en av de viktigaste rollerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det är viktigt att man är en aktiv spelare och alltid är en del av Community. Varje Medlem på Unive ska kunna hålla en bra RP nivå.När man har rollen "Medlem" så visar man att man klarar av Unives RP nivå. Man ska kunna vissa att man inte lallar runt utan att man är ett gott rykte för Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har väldigt stort ansvar då jag är Medlemskap ansvarig, jag tar in nya medlemar som ska kunna reglerna, som ska kunna rpa och göra alla scenarion och allting bra. Jag gillar att se utveckling på en spelare som jag själv har tagit intervju med och se hans resa i servern. Man ska agera proportionell inom arbetet och inte lalla runt eftersom man har en viktig roll.

Hur ser din aktivitetet ut? På veckodagar är jag aktiv i 3-5 timmar om dagen. På lov eller Helger är jag väldigt aktiv, ungefär runt 5-9 timmar om dagen i bland minder och vissa dagar mer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka