Inaktuell Visual | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1mpel

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ditt discordnamn: .s1mpel.

Ange ditt födelsedatum 12 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag vet hur man ska lösa problem och jag vet vad som behövs för att fixa rpn på hela servern men samt kriminella har sätt väldigt mycket skott och grejer och det blir ett stort problem att det blir brist på social rp. Som staff ska jag specca runt servern och göra massa reports ingame för det känns inte som att många gör det. För om man hinner göra alla reports kommer alla problem lösa säg, för om någon värkligen behöver hjälp och ingen hjälper till kanske det blir försent. Men det jag helst vill fokusera på är krim Rpn den behöver värkligen förbättras för mycket skott och jag ska se till så att det blir social rp annars har jag gjort något fel. Det jag gör är att jag vågar banna och gör egna alternativ och gör det som jag tycker jag ska inte lyssna på någon annan vad jag ska göra jag väljer själv tar eget beslut. Samt kan jag stå för saker jag gjort och kan snacka om det jag är inte en som undviker samtal om dom vill snacka så kan jag det..

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna va inne 6 timmar varje dag och jobba hårt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive länge 8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har mssa erfarenheter jag var staff för jätte länge sedan och lärt mig väldigt mycket men jag testade aldrig på något annat var donation ansvarig mig kännde att det inte va min grej att krim ansvarig kommer vara bättre för mig kan samt alla kommands och vet vad man ska göra.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det ändå är jobb jag vill liksom förbättra all rp på servern för jag vet att jag kan göra den bättre.

Senast ändrad:
+rep bra ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka