Nekad VISTER | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VISTER

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1400348725&token=L0ahCm1L

Vad är ditt namn i verkligheten? William Lundberg

Vad är ditt discord namn? RILUM Schakt#7009

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Adam Gustavsson och är 27 år gammal han har sedan ung barndum velat bli polis eftersom hans mamma och pappa jobbade som det.Han har gått hela livet med hakan högt och har inte backat för några sitvationer som kan skada folk omkring han (hans kolegor) han har alltid varit den killlen som står upp för sig själv och den som respekterar alla och inte klagar.Hans mamma och pappa presterade bra i skolan så dem ville att han också skulle göra det men han lykades inte lika bra men forfarande så bra så han kom in på det han ville. Det gjorde han stressad under din uppväxt.Han spelade fotboll sedan han var 3 år gammal och gör det fortfarande. Tidigare har han jobbat som väcktare på anstalten i skåne. Han gymmar även 4-5 gånger i veckan. Just nu bor adam i ett hus med sin sambo och en hund som heter max. Han har en vit volvo xc60 som privatbil och har körkort till både automat och manuell bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med det jag blir tillsagd om men jag kan tex bidra med en trevlig och härlig grabb som inte tollererar mobbning och rasism. jag birdar alltså med att söga till folk som beter sig dåligt att lämna eller så ber jag ledaren att banna han eller hon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att ta gärningsmän så att folket i staden känner sig trtygga och bekväma med att vara ute sen kan jag även bidra med att vara på olika saker och att jag alltid finns om någon behöver mig till ett larm eller något liknande. Jag kan även bidra med trygghet hos folk som är ute och inte vågar göra saker pga att det finns krimminella. och att folk inte ska göra VDM eller RDM för det är oaxebtabellt enligt mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan tro att man e störst och bäst i alla sitiatoner utan man måste ha kontroll och om det blir fel tex att man blir tagen som gisslan så kan man inte bara börja slå gärningsmannen för att man är polis. Och att man måste ha respekt för vapen och liknande i och med att det är livsfarligt.

Hur hittade du Unive? genom twitch och tik tok. Jag kollade på en känd streamer och han visade mig hur man skulle göra för att gå med och sen såg jag en tik tok att man kunde joina genom en discordlänk i personens bio.

Vidare till muntlig Intervju, du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka