Nekad VISTER | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

VISTER

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1400348725&token=1MIpzpXp

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199360614453/tradeoffers/privacy

Vad är din discord tagg? RILUM Schakt#7009

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? först var det en timme sedan blev den förlängd till 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail RP, Nlr, allmänt låg RP!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror hammarl0f bannade mig för att jag inte höll mig till reglerna och att jag bara slog killen som hade slagit mig i fängelset när jag inte ens skulle komma ihåg honom. och för att jag rpade dåligt och jag förstår mitt fel det var dummt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt började med att folket inne i fängelset började slå kriminalvårdare samt poliser och då var vi tvunga att ingripa. efter ett tag blev jag slagen medvetslös och när jag kunde respawna så gjorde jag det och åkte till fängelset igen och sen sa jag till en av killarna som hade blivit utsläppt var det inte du som slog mig inne i fängelset och sen slog jag han vilket var jätte dumt av mig och jag förstår mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban det var jag som gjorde fel och det borde jag inte ha gjort jag förstår min ban och det ska ej upprepas det var superdummt och verkligen ingen bra rp. det var mitt fel alltihop och det var bara bra att jag fick ban så att jag lär mig av mina misstag. min ban var bra för det var jag som gjorde fel och jag bordfe inta ha gjort så och det var extremt mycket fel i min rp när jag tänker efter.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min färsta ban var för powergaming och det var för jag glömde säga aj när jag krockade och dfå var min ban 2 dagar och sedandess har jag alltid sagt aj eller s¨nör det hönder något. min andra ban var för rdm och det var en ban som jag ångrar djupt som ej kommer hända igen och inte har hänt sedandes. min rdm var superstort och det var inte jag som hade rdmat men support trodde det fför min kompis ljög i support och därför bannade dem mig i 9 dagar. min tredje ban var för suntförnuft och det var för jag tog en kille som gisslan vid piren och då blev jag bannad i 2 dagar det har jag också lärt mig av. det kanse låter som att jag tar en ban som ingenting men för varje ban eller kick så sitter jag en stund och tänker va jag skulle kunna göra annorlunda och jag ångrar varje ban och kick som jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade för det första kunnat ha en svenska väst när jag hjälpte kriminalvården och efter det så skulle jag kunna glömma vem han var efter att jag hade varit på sjukhuset och jag skulle kunna göra bättre rp. och innan jag gjorde allt skulle jaqg ha tänkt mig för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte komma ihåg folk efter sjukhuset och att ha rätt kläder på mig och att inte bara göra så som jag vill och tänka innan jag gör något. och jag har även lärt mig att inte rpa på samma sätt som innan sjukhuset och denna bannen ska vara min sista ban ska göra allt för att inte bli bannad fler gånger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag kommer vänta på min tur och ni får ta er tid på er att läsa igenom min öveklagan.

Tillbaka