Nekad Visso | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Visso

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? visso eller Visso#7340

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: : Peter Andersson 24 år uppvuxen i göteborg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, speciell, våldsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter växte upp i göteborg som ung var han busig och kaxig person han växte upp i ett utsatt område där han och hans vänner brukade snatta från butiker och peter började röka och snusa som ung och köpte det från lite äldre män tillslut blev han rekryterad till ett gäng som springpojke han brukade oftast stå och ha koll på område på villka som åkte in och ut han brukade sälja knark och han stal väldigt mycket fårn butiker n'r han blev äldre kring 15 års åpldern då blev hans vän skjuten då bestämde han sig att hitta mördaren tyvär så hittade han aldrig mördaren men han började sälja mer och mer droger som medlem nu till gänget vid 17 års ål,dern åkte han in för narkotika brott efter han suttit inne i ett år så fortsatte han sälja droger och råna folk och rekrytera yngre personer nu i 20 års åldern så tänker han på att flytta från sin stad eftersom att han snott droger från ett gäng så han fick flytta och nu får han börja om på start.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en speciell karaktär som gillar att bjuda på sig som skapar roliga och stora scenarion och bidra med social rp
samt hög rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska inte bara tänka på att vinna tex jag gör ett jag med bil jag är polis och det blir footjag då är det jätte tråkigt att ta ut en tazer och bara skjuta de e bara tråkigt för den andra motpartnern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brytit mot en regel ja och det är tredjepartsmjukvaror jag ångrar det rejält mycker och jag lärde mig att inte spela med det och det är borta nu, samt att kolla igeno0m filerna och radera skiten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp innebär att du inte värnar om ditt liv tex om du någon riktar vapen mot dig men du väljer att slå hen. 2. Sunt Förnuft innebär att du ska tänka realistiskt och det ska va rimligt tex att inte gå in i polisstationen med vapen i handen eller gå runt med det på allmäna platser eller i gänghus. 3. RDM. Rdm står för random death match och det är att man inte ska döda någon utan anledning eller en baktanke till mordet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka