Accepterad VissePisse23 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VissePisse23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198930714280/

Ditt Hex-ID: 110000139d7dea8

Vad är din discord tagg? bulten6969

Vem var det som bannade dig? Volle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-08 013642.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att jag hade haft medlem tidigare för att jag hade 2022 medlems rollen men inte medlem och jag hade inte icke medlem heller. Jag såg att jag hade medlem i onsdags som vara dagen innan jag åkte till mitt landställe och när jag kom tbx som va idag var den borta. Det stog inte vem som tog bort min medlems roll och det stog inte att jag hade fått en medlems roll genom en ansökan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support och frågade om jag kunde få tbx min medlems roll för att den blev borttagen och det fick jag inte för volle såg inte att jag hade fått en. Sen lämnade jag och skulle fixa min karaktär ig och då blev jag permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte gjort fel eftersom någon har tagit bort min medlem. Jag är 99% säker på att jag fick min medlem när jag skrev till en staff för lenge sedan och frågade om medlem och sedan nu var den borta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte kanske sagt att jag fick min medlem för länge sedan för nu sa jag inte de och då förstog kanske inte staffsen de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Typ inte men typ-

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hoppas att detta är sista gången du sitter och ljuger i support för detta kommer att vara sista gången jag ger dig en ny chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka