Nekad visse 3000 | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

visse 3000

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? visse 3000

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2010

Berätta om din karaktär. Vincent hade en tuff barndom med en pappa som hade problem med Alcohol. Men mamman var inte berusad av Alcohol.Vincent fick mycket skäll av sin pappa för han var oftast full. Vincent ville bli polis för att stopa folk som sin pappa.Men hans pappa trodde inte att hans kunde bli polis men några år sennare blev han kriminalinspektör istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en som verkligen gillar att rpa så jag skulle göra mitt bästa i rp och skulle inte förstöra. Jag kommer rpa bra och se till så att alla kan ha kul. Jag kommer rpa bra och se till så att det faktiskt blir rp och inte något trams

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja,Jag kommer inte visa någon respekt för VDM-använda bilen som ett vapen in mördda med vapen i onödan och RP som om det var som sitt egna liv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, inte sloss eller skuta personer i onödan,RP som det vore dit liv i IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
utveckla svaren "Berätta om din karaktär." & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" & "Vad kan du bidra med till serverns RP?" och slutligen "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka