Nekad visse 3000 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

visse 3000

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? visse 3000

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2010

Berätta om din karaktär. Vincent hade en tuff barndom som liten. Hans dröm var att vara polis. Men det stötade inte hans pappa som var alcolist. Men det stoppade inte han, Han tränade vara dag för att kunna bli en polis. Han hadde ingen mammas så det var han och sin pappa. pappan var nästan alltid full. Men en dag var hans lycko dag, för 13 år senare fick hans frågan om han ville vara polis, Så klart tackade han ja efter det spenderade han sit liv som en polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är bra polisrp samt allmänt rolig rp. Jag kommer arbeta som polis för det mesta så kommer göra mitt bästa i scenarion för att alla ska ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag kan spela på ett sätt som är rättvist sätt och följa rp reglerna så att min motpartner kan genomföra sin rp och att vi båda kan njuta av spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja,att inte använda din bill som ett vapen, RP som du skulle göra i olika situation.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning: Du får endast skicka in 1 ansökan per 24timmar.

Du får ansöka igen 14:00. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka