Accepterad Vision Java | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vision Java

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lasse Karlsson

Vad är ditt discord namn? Vision Java#4233

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Luka växte upp i en familj med kriminella föräldrar och kusiner. Trots detta bestämde han sig för att bryta sig loss från det kriminella arvet och skapa en bättre framtid för sig själv. Luka är ganska smart och strategiskt lagd. Pågrund av hans kriminella bakgrund är han väldig bra på att hantera fordon, bedrägerier, vapen hantering och överlevnadstekniker. (som t.ex boxning och självförsvars träning) Han är också en väldig snäll och lojal person om inte det kommer några problem som enda svaret är liv eller död.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra roliga och bra rp scenarion och förhoppningsvis några nya spelare som exempelvis mina vänner på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar som om man är en del av motståndarlaget eller motståndarrollen i situationen. Istället för att försöka vinna själv tar man på sig rollen som motståndaren och agerar för att ge dem bästa möjliga chans att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter svenska fivem servers så var unive längst upp och med den speltid jag har är det en bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka