Nekad Vision Java | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vision Java

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lasse Karlsson

Vad heter du på discord? Vision Java#4233

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag såg att ni behövde medlemskaps ansvariga så jag valde då att försöka ansöka.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är ganska aktiv och skulle kunna läsa dem flesta medlemskaps ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med en snäll ton och bra respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra bättre rp scenarion och skaffa fler spelare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Vara mogen och kunna hantera och skapa rp scenarion.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att godkänna medlemskaps ansökan eller neka och berätta till dem om hur dem kan göra den bättre för att förhoppningsvis bli godkänd.

Hur ser din aktivitetet ut? jag brukar kunna vara aktiv 4/7 dagar eller mer förutom nu på sommarlovet då jag inte kommer vara super aktiv på spelet men jag kan vara aktiv med att svara medlemskaps ansökningar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte något speciellt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka