Virreseger | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Virreseger

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Virreseger/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? VirreSeger

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jan emanuel och kommer från sverige där han har bott hela sitt liv i 47 år där han inte har haft den enklaste av barndomar men är ändå en av dem lyckligt lottade till att bli miljonär och lever nu livet enkelt med bilar och andra dyra leksaker som är hans största intresse för tillfället som har gått till en extrem stor kostnad och utan en inkomst så har han nu nästan inga pengar kvar och flyttade då till unive där han söker efter nya möjligheter och rikedom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att ha en bra upplevelse och för att skapa en väldigt hög rp nivå med dom runt mig

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En svensk rp server som har en bra rp upplevelse med många spelare

Hur hittade du Unive? Gennom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli rik och köpa många bilar och ha kul och ha en hög rp nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skapa en hög rp nivå medans att ha kul med min rollspel

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte jag lägger mycket fokus på denna server just nu och förmodligen i framtiden kommer jag att vara en aktiv spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka