Nekad Virrealf12 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Virrealf12

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? virre_gaming#8084

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2012

Berätta om din karaktär. när jag var barn så adde jag de tufft för mina förälderar bråkade mycket mest för att min pappa var kriminell och min mamma gillade inte det så dom bråkade mycket för men när jag var 6 år så skillde dom sig så jag valde att bli kriminell för min pappa var så jag bode bara hos min pappa han lärde mig allt om att vara kriminell men när jag var 9 år så började jag med att sälja droger men när jag var 10 år så sköts min pappa av polisen så jag var tvungen att flytta till min mamma för min pappa var död fast när jag var bode hos min mamma så rymmde jag där ifrån när jag var 15 år började jag råna affärer. efter 5 år senare träffade jag en tjej jag vart ihop med henne hon började tröttnade på mig efter 2 år så hon gjorte slut med mig men eftrer 1 år så kom hon tillbaka till mig och hon vill bli ihop med mig igen sen efter 1 år rånade jag en bank och efter de så frågade hon mig om jag vill va med henne eller vara kriminell då valde jag den kriminella sida och hon kasta ut mig sen fyttade jag Los Santos och var kriminell där. jag är 25 år gammal. mina känslor är arg, avundsjuk, nyfiken, sur. mina intressen är råna folk, rymma från polisen, råna afärer och banker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att man ska köra så verkligt som de bara går

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara att spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn

Hur hittade du Unive? FiveM

Nekad utveckla svaren på följande frågor:
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Annars var din beskrivning på karaktär bra, lycka till nästa gång. :)

Kopiera inte in samma svar, skriv mer på dom frågorna som jag skrev så kommer det att gå bra. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka