Nekad Virre08_ | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Virre

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198956162540/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b5c2dec

Vad är din discord tagg? virre08_

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom valde att banna mig för att jag gjorde ett fel som jag ångrar grovt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och plockade cannabis blad sent på kvällen, jag börjar tillslut tröttna på att det tar så lång tid så jag hade några blad kvar att plockat så jag började trycka X när jag plockade vilket gör så det går nån sekund snabbare vilket var riktigt dumt gjort men jag är så trött så jag inte ens tänker mig för vad jag gör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban då det var jag som gjorde felet i det hela, vilket jag inte borde gjort då jag verkligen vill rpa på unive då det inte går att hitta en bättre rp server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg varför, var länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde istället ha haft tålamod och plockat klart mina blad istället för att trycka X så det går lite snabbare då det verkligen inte är värt att få en ban för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att verkligen förbättra mitt tålamod och verkligen tänka mig för ordentligt innan jag gör något och tänka på konsekvenserna man kommer att få.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår och accepterar detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka