Accepterad virre02 | Whitelist ansökning [Nemo] [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

virre02

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121660014/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Fridheim

Vad är ditt discord namn? Virre#9568

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lennart Stefansson och är 60 år gammal och kommer ifrån Stockholm. Han växte upp i en liten stad i dalarna som heter Falun, han flyttade till Stockholm när han var 30 år och började jobba i en liten kiosk i orten han bor i. Med tanke på att han bor i en ort i Stockholm med ganska mycket kriminalitet så har hans dröm sedan långt tillbaka varit att bli polis och att få sätta in kriminella i fängelse och hjälpa samhället att bli så bra som möjligt. Hans intressen är att dricka öl och kolla rally hemma i soffan. Han har svårt att få nya kompisar med tanke på att han inte vet vem han ska lita på i sin ort.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad då jag är väldigt bra på att rpa och har spelat fivem mycket och vet hur allt går till. Om jag blir whitelistad kommer jag även se till att folk kommer ha roligt på servern och se till att dem trivs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på multistaden då många av mina kompisar spelar här och jag har även hört mycket positiva saker om servern. Multistaden är även en väldigt populär server med mycket spelare vilket gör det ännu roligare att spela på.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern genom en vän vilket är Gustav Lundgren som rekommenderade och sa att servern är rolig och passar mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få folk att skratta och ha en allmänt skön stund när dem rpar, samt att träffa nya kompisar och själv ha det roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället spelar jag ej på någon server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka