Accepterad Virre000 | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Virre

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198956162540/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b5c2dec

Vad är din discord tagg? Virre000

Vem var det som bannade dig? Luckyfish

Bild på banmeddelande: View attachment image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag åkte tillbaks till en skottlosning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi först jagade santa blanca (gäng krig me dem) det slutade med att det blev en stor skottslosning, några blev nedskjutna från gänget så jag åkte då hem byte bil och kläder och åkte tillbaks för att försöka ta upp en kropp från mitt gäng eftersom han är efterlys så ja kände att jag måste på något sätt ta han där ifrån så jag åker ditt hoppar ut och tar upp honom när snuten står där dem drar vapen och riktar o säger att ja ska släppa honom vilket jag gjorde direkt och dem sa att ja skulle åka där ifrån därefter vilket jag också gjorde direkt, efter det så sa ja t några i gänget att vi måste få bort några därifrån så när vi va påväg ditt så fick jag då min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser det som en felaktig ban men jag förstår ändå att det såg konstigt ut för dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad några gånger innan, kommer inte ihåg men har ifall tagit lärdom av dem eftersom samma problem inte uppstått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde istället åkte hem och planera ut om att göra en fritagning på honom istället för att åka tillbaks liksom det blir ju roligare för båda ifall man gör ett fritagnings scenario istället för det som hände tycker jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag väl gjort att inte åka tillbaks till en skottlosning ibland får man väl skita i o göra vissa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja ta er tid! mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka