Accepterad VIRRE N | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIRRE N

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112417866/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Normans

Vad är ditt discord namn? virre#3134

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Virre N. Virre är född 2001-09-22 och han kommer från Sverige. Han är väldigt insatt i droger och kriminalliteten då han hållt på med det sedan barnsben och tyvärr gick med i ett kriminellt nätverk som 15 åring. När han fyllde 16 så behövde han sitta på ungdoms anstalten efter att han begick ett mord på en högt uppsatt i regeringen. När Virre kom ut från anstaltet så visste han att något behövde förändras. Han bestämde sig för att flytta till en ny stad och få en fräsch ny start. Staden han valde var Unive. Virre har haft en enda stor dröm sedan har var liten och det är att bli en polis chef och göra staden till en bättre plats. Men nu vet vi inte än om Virre kommer att fortsätta med krimminaliteten eller om han verkligen väljer att ta den rätta vägen i livet. Virre gillar att snusa, åka cross och glida runt med polare i staden och bara gå på en massa äventyr. Han skulle kunna göra vad som helst för en liten adrenalin kick... Det är väll det negativa om man säger så. Tyvärr har inte Virre aka Victor någon kontakt med familjen längre, därför kan han vara en väldigt ledsen och ensam kille ibland. Han försöker mycket omringa sig med vänner och närstående så ofta han kan, då han hatar att vara ensam.. Virre är också en väldigt väldigt kärleks full person och har hjärtat på rätt plats. Han har också en mycket bra sida, när han är glad så är han väldigt pratglad och sprallig utav sig som ni kanske förstått hehe. mvh!!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är riktigt bra på roll spel och jag vill även ta mitt rp till en högre nivå. Jag vill kunna utveckla mitt rp så mycket som möjligt som det bara går och inte bara springa runt i staden o lalla runt. Rp är mitt main game och jag tycker att det är så himla kul och det skulle bara göra det bättre om jag blev medlem. Jag vet även dom basic reglerna som rdm, vdm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? blir medlem så kommer jag kunna utveckla min rp nivå och även utveckla min rp miljö och andras med hjälp av alla mekanismer man får till gång till. Jag kommer även att vara relativt aktiv på servern och se till så att jag får ut så mycket rp miljö från min sida. Jag vet även reglerna och kommer inte att bryta mot dom och jag kommer även se till så att ingen annan gör det. Jag kommer spela med sunt förnuft och ha respekt för allt och alla. Jag kommer att hålla en hög rp nivå och hålla en bra rp miljö från min sida av alla scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att vinna ett scenario. Man ska spela för att göra ett scenario så bra som du kan förstöra det genom att vinna och att alltid låta den som är i scenariot delta i det hela.

Hur hittade du Unive? På twitch!

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Godkänd efter muntlig intervju! Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka