Nekad Virket | Chef-jobb ansökan [Valle]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 2252
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 2252

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Victor

Hur gammal är du? 16 född 2004

Hur många timmar har du på Fivem? 1200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag är en väldigt erfaren konstapel som alltid gjort mitt bästa för att få poliskåren frammåt, jag har även alltid jobbat inom ramarna satt säga och jag ser väldigt allvarligt på korruption. Jag som polischef skulle göra mitt bästa för att arbeta mot korruption och jobba väldigt tätt intill alla mina kollegor. Det är viktigt som rikspolischef att man går in med inställningen att ta kåren framåt till max vilket många inte tänker på, men jag har tänkt på allt jag kommer göra mitt bästa för att driva poliskåren till max genom att till exempel prata med kåren om hur dom tycker vi ska jobba sedan gör vi ett google dokument med förbättringsåtgärder Formulär där man kan skriva vad man vill ska förbättras. Vi kommer även sätta upp ett system med 3 varningar där man har 3 varningar innan man blir sparkad för då har man visat att man inte klarar av jobbet. Jag vill även kunna bygga upp en bra kommunikation inom polisen vilket är väldigt viktigt, jag själv har märkt att polisen har funkat väldigt bra vid tidigare chefer pga av deras kommunikation. Jag vill även förbättra bankråns strategi vilket jag kommer göra genom att vi ska sprida ut poliser en bit ifrån bankrånet så det blir mycket svårare för rånarna att ta sig därifrån. Jag kommer även låta väldigt många få chansen att bli polis men om dom inte sköter sig så blir dom självklart sparkade men jag tycker iaf att alla förtjänar en chans inom kåren om dom vill vara polis. Jag kommer även göra utbildningar på 1-2 timmar där vi lär våra aspiranter hur man skjuter osv, vi kommer även träna på köra i högre hastigheter och även lära ut radio disciplin så dom lär sig hur man använder sig av sina kollegors rakel-nummer och även ha en god ton och inte prata i mun på varandra i radion. Jag kommer göra mitt bästa för att få en så bra kommunikation med sjukvården och polisen så vi kan sköta ett fint samarbete, när vi märker att nån i skadad kommer vi till exempel gå in i deras radio frekvens och kontakta dom så fort som möjligt så dom hinner rädda personen om det är grovt skadad.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis ett flertal gånger och har alltid skött det bra. Jag känner att jag är tillräckligt erfaren för att kunna leda kåren. Jag har varit inspektör och då var jag med på väldigt många scenarion och det var extremt inspirerande eftersom jag lärde mig rätt mycket. Jag har även gjort scenarion där befäl+ har gjort razzia på ett gänghus där vi beslagtog väldigt mycket vapen. Jag har även vart väldigt mycket ute i trafiken och då har det ofta uppstått större scenarion där dom misstänkta tar upp pistoler och skjuter mot oss och då har man behövt priotera sin kollega osv. Jag har även gått igenom alla utbildningar inom polisen där jag alltid har fått väldigt bra provsvar på dom fysiska, psykologiska och medicinska kraven av föredetta biträdande Abdi. Jag trivs även väldigt bra som polis vilket jag tycker är väldigt viktigt för annars blir det svårt att samarbeta med sina kollegor. När det kommer till mer hetsiga situationer så kommer uno hålla sig väldigt lugn och försöka lugna ner sina kollegor så vi kan sköta situationen utan att någon blir skadad, Uno kommer alltid prioritera sina kollegors liv och han kommer även lära ut andra hur dom ska tänka i hetsiga situationer.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Uno Rahmat, han är 23 år gammal och har ursprung från Indien. Uno Rahmat är en väldigt engagerad person när det kommer till något han brinner för, han tog polis utbildning och sen dess har han inte kunna sluta brinna för poliskåren. Uno har också en väldigt bra talförmåga vilket gör att han kan hålla en trevlig konversation med sina anställda och även gripna personer. Uno är även en väldigt ansvarstagande samt noggrann till att allt går enligt min bästa vän lagen. Uno är också en väldigt envis person vilket gör att han ständigt vill få kåren framåt och se en positiv utveckling. Uno är även en väldigt trevlig och rolig person vilket gör att många känner sig trygga i hans närvaro.

Hur ofta kommer du vara inne? Just nu har jag ingen skola vilket gör att jag kan vara otroligt aktiv och se till att poliskåren funkar bra.

Måndag: 14:00-01:00

Tisdag: 14:00-01:00

Onsdag: 14:00-01:00

Torsdag: 14:00-01:00

Fredag: 13:00-02:00

Lördag: 13:00-02:00

Söndag: 14:00-01:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag eftersom det är ju fortfarande kul att rpa fast man inte är polischef :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte, skulle aldrig sluta spela på multistaden <3

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka