Virket | Ansökan till staff [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 2252
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 2252

Gäst
Användarnamn: Virket

Hur gammal är du? 16

Vad heter du? Victor

Vad heter du på discord? Virket#6462

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från 15:00-01:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade lagt ner mycket av min tid på att se till att folk följer regler och inte sitter o förstör på servern, jag hade även hjälp så många som möjligt med deras problem och löst det på ett så smart och smidigt sätt som möjligt. Hade även välkommnat dom nya som inte är så erfarna av rp att komma igång och lära sig hur rp fungerar (om jag har tid såklart). Jag hade också försökt förbättra mig själv som staff och ständigt försöka göra ett bättre jobb och hjälpa folk på ett effektivare sätt/Smartare sätt.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej jag har inte varit staff på någon tidagare server

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit staff på andra spel som t.ex Csgo där jag haft ungefär 600-1000 timmar som staff

Vad kan du om skripts? inget

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill testa något nytt, har varit staff på en del andra servers (andra spel) och fivem är relativt nytt för mig och tycker den här servern är väldigt rolig att spela på så skulle vara kul att hjälpa till att få en bättre rp på servern.

Just nu skriver du väldigt mycket om att du ska förbättra RP, göra staff arbete, bli bättre staff osv. Skulle säga att det är viktigt att du utvecklar på vilka sätt som du kan utveckla servern, dig själv som staff, spelarna och RPandet.

Dessutom finns stora utvecklingsområden vid ”Varför vill du bli staff”, där du skriver att du endast vill testa något nytt, det är viktigt att du understryker vad du kan bidra med också, inte bara att det är ”roligt”.

Annars ser det bra ut, bara lägg ner lite mer tid! :)

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka