Accepterad Vipex_18 | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vipex_18

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Nilsson

Vad är ditt discord namn? Vipex_18#7195

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Grankvist. Viktor är 24 År gammal och jobbar just nu med värdetransport. Hans dröm är att jobba som mekaniker eftersom han har ett stort intresse om bilar. Viktor tycker om att hänga med sina kompisar i staden på helgerna. Men på vardagarna jobbar Viktor som mest. Viktor hade en ganska tuff uppväxt eftersom hans föräldrar skilde sig när han var 14 år gammal. Då han förstod att livet kan ändras hur som helst utan att man vet. Hans pappa kom i kontakt med droger och flyttade ihop med en annan tjej som hatade David. David var ofta rädd och orolig när han var hos sin pappa eftersom det var mycket bråk där. Davids mamma kämpade för att uppfostra David. David har bra kontakt med sin mamma då dem träffas några gånger om året. Men David har inte kontakt med sin pappa längre då han inte tog hand om David som barn. David har svårt för att lita på folk och han kan lätt bli arg om personer inte gör som han säger. David han gillar att visa rätt för folket nu och är här för att visa vad han går för. Samt nu har han jobbat upp sina pengar och har köpt sin första bil för 40 tusen och det blev en saab.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra snack och många scenarion. Samt är jag intresserad så att rp går rätt till och inge rdm, vdm, Personliga kränkningar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens vinst i ett scenario - Betyder att jag inte spelar för att alltid gå vinst på scenarion jag sätter mig i. Samt så är det viktigt att man förlorar nån gång för annars blir det inte kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fearrp -jag ska värna om mitt liv och inte bara ger upp om nån tar mig gisslan, Lall - att man springer runt på piren och slås utan åtanke att man kan åka dit.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nope helt ny kan inte alla knappar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har haft det tråkigt på sistone sedan hittade jag rp clips som såg roliga ut och jag har velat testa länge så jag gör en ansökan nu :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka