Nekad Vipex_18 | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vipex_18

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Nilsson

Vad är ditt discord namn? Vipex_18#7195

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2009

Berätta om din karaktär. Jan Ohlsson växte upp i en stad som inte var så stor men hans känsla för livet var fram gångs full han var bra i skolan och fick höga betyg men det varade inte så länge. Han älskar att äta grillad korv med ett glas mjölk. Men det spelar ingen roll för Jan och hans pappa hade ingen vidare relation då hans pappa blev sur och det gick åt helvete. Men det var inte så stor roll i hans liv det som hände med skolan gick sämre nåra gånger i Jans liv så var han inte lycklig. Jans liv har varit bra alltid pengar och pengar men det gör han inte lycklig för han tänker alltid på att alla har inte pengar. Men nu han ska flytta till staden Stockholm . Men han tänker att Stockholm är bättre för han själv om man jämför med han lilla stad så va staden Stockholm mycket bättre. Han har alltid mekat på sin lilla lådbil han hade när han var liten och han har tagit sin pappas fötter att meka med bilar hans dröm bil är Volvo v60 hybrid 2023. Han tycker att den är fin intill och utsidan. Han har tänkt hitta en bilförsäljare och börja arbeta där när han väl har flyttat. Eller så blir det något åt sjukvårdare hållet som han tog från mamman som arbetade på sjukhuset. han gillar att titta på när mamman ger plåster till andra barn på lekplatsen. Min karaktär är väldigt lugn och sansad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker bidra Hög RP och Social RP och kommer spela för båda parterna i scenarion och inte bara spela för min egen vinst. Jag gillar Positiv RP och Försöker fixa mindre negativ RP i mitt rollspel men ibland får man göra fel men det tillåts inte för rpn ska va bra för alla sidor. Sedan så att alla känner sig glada när dem väl stänger av och tänka Jan vad rolig han var.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man inte ska fly ifrån ett scenario till exempel att lämna eller att springa där ifrån. Samt att den andra sidan av scenariot ska också få vinna i slut ändan inte bara min karaktär ska få vinna. Då jag gillar att spela för båda parterna i scenarion och inte bara spela för min egen vinst.

Hur hittade du Unive? det var min bror som är väldigt aktiv på servern och han tipsade om den till mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka