Nekad Vipern10 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vipern10

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv de så att jag blev permabannad för typ 1 månad sen på Unive. Dom pc-checka mig och hitta inget alls först. Dom gick igenom hela min dator flera gånger utan att hitta nåt. Sen till slut kollade dom min mail och där stod det “thank you for your purchase”, men dom köpen var från typ 2 månader tillbaka. Ett av köpen gällde bara i 1 månad också. Jag märkte inte ens själv att det fortfarande drogs pengar från mig.
Jag har aldrig fuskat på Unive och kommer aldrig göra det heller. Och dom två som pC-checka mig är inte ens staffs och verkar inte ha riktig koll på ärendet.

Tar du ansvar för det som hände? ja

Vad har du lärt dig sedan dess? att rensa all skit på min dator o min mail innan jag går in i unive

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag har en hög rp nivå o vet va jag gör när jag e ig o JAG FUSKAR INTE

Har du bevis som stödjer din överklagan?1779299411232.png

Har du läst och förstår reglerna?
Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

kolla de köpet va 2 månader sen o jag blev bannad för 1 månadsen o fusket gäller ba 1 månad då har jag inte andvänt de o alldrig injektat för om jag gjorde de hade ni sätt de. jag tycker jag borde få en ny chans jag fuska alldrig injekta alldrig i unive eller något ni hitta inget bra denna bilder de vrf jag e bannad

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Berra1213
Unive Staff

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka