Vipern10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Vipern10

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Ditt discordnamn: vipern10

Ange ditt födelsedatum 12 December 2010

Varför ska just du bli staff? för jag tycker att det är roligt och intresant att vara de på en server som jag alldrig varit staff på o jag vet va jag gör

Vad tycker du inte fungerar på Unive? alla fuskare o moddare de e jobbigt me dom men jag tycker att unive har blivet bätter på att pc checka folk. och folk som inte kan rpa o pratar ooc ig de hatar jag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jo ja kommer specca sönder varenda skoot scenario o kolla hur folk skjuter o moddare logs allt o om jag e inte hämma då säger jag till nån jr mod att speca dom som jag misstänker fuskar/moddar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är en stor rollen staff man måste kunna ta imot om nån inte håller me eller ger nån -- rep de ba att vara mogen de inget att prata om enlgit mig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har allt 3-6 tim pär dag eller mer

Hur länge har du spelat på Unive? va bannad för fusk men jag fuska alldrig kom till baka för 1 månad sen

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag men inte i unive men de ska bli roligt att få se hur de e i staff teamet i unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? fd så har jag varit allt så de inget att oroa säg om

Tillbaka