Ej Antagen Vipern10 | Ansökan till Servervakt [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vipern10

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad heter du på discord? vipern10

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199825145695/

Ange ditt födelsedatum 12 December 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Kortfatat rpa som krim o är aktiv mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 dgr nu va test-medlem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ine bifoga en bild kan dela skärm eloler scika pm funkar inte

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. man ska underlätta staffsens jobb pg.a lallare o sv´banna dom som lallar o kicka jag har vart severvakt på avena o inte s svårt ganska enkelt o jorde bra jobb jsg är kunnig o vet va jag gör enkelt jobb inte så kopleserat.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja ha ett litet speciell roll/ansvar men inte lika stor som staff teamet som en helper eller högre. Skulle kunna höja rpn med att vara SV där jag vet kan göra inom polisen och (Som jag är) . Vill också bli SV för att kunna hålla rpn bra och rätt så att ingen går runt och gör ett terrordåd utan att vara medlem utan att jag vill att allt ska vara rätt och rättvist till alla inom rpn. Vill se till att hela rpn inom kriminella, poliser och icke medlemar blir strålande. Jag har också vart Servervakt förut men blev av med den för att det vart en rensning. mer än 80% (tror jag) av min tid på unive så har jag vart en servervakt och jag personligen tycker att jag sköter det. Jag brukar allting skicka ut all ban bevis direkt och jag väntar inte i den timmen de vart bannade. Jag är en ganska erfaren och kompetent person till att vara en servervakt. Jag vet också vad man ska göra efter man svbannat någon så ska man alltid skicka klipp i en kanal.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man utnyttjar sina commandon för ingen anledning alls om man kickar någon bara för att testa ut dessa commandon eller för att de gör något du it vill som att bära dig när du är död eller medvetslös. Man ska inte använda eller abusa kan man säga till sina commandon som man har tillgång till för ingen anledning. Om man tar ett exempel på ett jätte långt kö i en bilfirma eller Trygg-Hansa och man vill inte stå där så kickar man allihopa eller nästan alla så man tar sig längst fram i kön.

Nekad.

Anledning: Blev medlem 09/26

Du får ansöka igen om när du följer kraven.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka