Accepterad ViperKX | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViperKX

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198002134656/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? ViperK#4140

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Robin Johansson 26 år, Generös/trevlig/förståelig, Intresse inom teknik och Astronomi.
föredetta ingenjör inom USA där han tillverkade och designade drön/rover prototyper för uppdrag till främmande världar som mars där en av hans designer "perseverance" har nyligen landat.
Tyvärr gick hans karriär till ett slut då han ej var medborgare av den amerikanska staten då hans arbets visa gick ut.
Detta ledde till att Robin blev deporterad tillbaka till sverige och därmed tvingad till att återuppbygga sin karriär på nytt inom staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? anledningen till varför man vill bli medlem är att man vill kunna göra mer för servern då man ej har något stort inflyttande som när man är medlem. Och med inflyttande så menar jag de jobb som finns omkring staden som verkligen spelar roll.
Så om jag skulle säga att jag jobba på mekonomen så skulle jag some mekanikern kunna fråga om bilen var begangnad eller modifierad (om svaret skulle vara ja så skulle jag se till att öka spänningen med att det inte ser bra ut med att t.ex någon koppling sitter fel)
Men om ni antar att jag bara skriver skit om detta med teknik så kan jag säga såhär då att jag kan enkelt börja prata om teknik och astronomi som om det vore en riktig passion för min karaktär då jag faktiskt har denna passionen i verkligenheten vilket gör det enkelt för mig att kommunicera med folket med den karaktär jag spelar som.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev interesserad av unive då jag såg mängden av funktioner och saker man kan göra på servern men även om folket som rollspelar omkring staden vilket ger en intressant faktor till mig att vilja fortsätta den positiva rollspelet

Hur hittade du Unive? Då en vän på discord kör unive mycket och därför gav mig mitt intresse för att testa det själv då jag har spelat Rollspel servrar förut men inte med så här många andra spelare (då servern brukar ha runt 250 spelare under dag tid)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna öka spänningen inom olika situationer fast även kunna vara så hjälpsam i stunden så jag inte förstör någon annans rollspel eller t.o.m mitt.
Men även för att kunna ses som en rollbild efter jag kunnat göra ett stort och trevligt inflyttande på folket i staden unive då jag anser mig själv som trevlig irl.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål inom unive är att jag ska kunna var mer simple inom tal då jag kan börja prata om teknik på en annan nivå men även för att kunna få något inflyttande inom en fantastisk grupp av folk .

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka