Dubbelpost ViperKX | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViperKX

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198002134656/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? ViperK#4140

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Robin Johansson 26 år, Generös/trevlig, Teknik och ingenjör intresse.
Föredetta ingenjör inom USA då Robin arbeta med att bygga drönare/rovers till uppdrag hos främmande planeter som t.ex mars
hos Nasas Jet propulsion laboratorium.
Dock så kom Robins karriär till ett slut då han ej var medborgare av den amerikanska staten då hans jobb visa gick ut.
Så pga detta blir Robin deporterad tillbaka till sitt hemland sverige.
Och tvingas bygga upp sin karriär på nytt genom att ta sina kunskaper till den mekansika sidan av staden Unive.
I hobbys har Robin tid med att meka sina egna bilar med helt nya specifikationer som om en klassiker blev en Tesla osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag kommer att bidra till rollspelet på ett positvit sätt genom att öka spänningen genom att få in lite små problem som t.ex om en bil är fel modiferad (då den är begangnad) men även för att kunna öka moralen inom servern då jag anser mig själv för att vara trevlig och generös men även hjälpsam när behövligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev interesserad av unive då jag såg mängden av funktioner och saker man kan göra på servern men även om folket som rollspelar omkring staden vilket ger en intressant faktor till mig att vilja fortsätta den positiva rollspelet

Hur hittade du Unive? Då en vän på discord kör unive mycket och därför gav mig mitt intresse för att testa det själv då jag har spelat Rollspel servrar förut men inte med så här många andra spelare (då servern brukar ha runt 250 spelare under dag tid)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna uppnå en kontakt med folket som en trevlig och intelligent person genom att hjälpa med teknoligiska problem men även vara trevlig och generös till andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att uppnå en standard på servern som en trevlig person i övrigt då folk kan se upp till mig om de har något problem som kan vara mekaniskt eller teknologiskt som min karaktär har sina expertise i.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka