Nekad vio | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vio

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? 2demon

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vio och är 21år gammal och är växte upp i en fattig familj i södra Stockholm.Vio hade det inte bästa betygen i skolan för han gick inte så mycket för han blev mobbad rätt så mycket när han var liten, han gick inte gymnasium heller. Vio är väldigt social och allmänt snäll och rolig och är väldigt intreserad i bilar. Han kommer från ett utlänsk land Iran, Tehran. Vio gör allting för pengar, Vilket job som helst, så länge det betalar pengar. Vio spelade väldigt mycket fotboll när han va liten så han kan spela rätt så bra. Vio älskar mat väldigt mycket också så han kan prova vilken maträtt som helst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp till servern och roligare för alla andra som spelar om jag får wl. är väldigt stabil och rpar inted med att bryta regler osv. Jag gillar att följa regler och ha roligt samtidigt därför jag inte bryter regler när jag spelar rp! har spelat mycket RP också så kan bidra bra och realistisk Rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? En väldigt bra rp och kan utveckla väldigt långvariga och roliga scenarios för alla.

Hur hittade du Unive? Körde för nått år sen med några vänner och såg att servern hade mest users inne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka