Accepterad Vinzzy | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

compundbow

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vinzzythegod/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Vinzzy 神#6969

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Kommer från en normal medel-klass familj. Gick ur skolan med ganska bra betyg men har tagit några jobb förut för att få en stabil inkomst. Tyvärr blev han av med sitt jobb och han sålde allt han ägde för att nu, 25 år gammal och vill flytta till Multistaden. Hans högsta dröm är att arbeta inom polis, ambulans eller bilhandel men vem vet vad som kan hända? Faller han i kriminalitet eller tar han den goda vägen i livet.. UPPDATERTING: Han gick med i polisen men det var inget för honom. Han försökte bli ägare över trygg hansa men det gick inte så bra. Han tjänade knappt några pengar och han blev boss över ett gäng. Nu försöker han bli den största i stan och han står i en god väg.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har en del erfarenhet och jag vill göra allt jag kan för att förbättra roleplay kvaliteen för alla här i Multistaden! Vilken position i RP Samhället jag än tar så vill jag göra det bästa jag kan av det. Jag har en stor kunskap om hur RP ska gå till och hurvida man ska göra i alla tänkbara scenarier. Läser alltid igenom alla server regler noga för att veta vad som just gäller på servern i fråga. Jag tar det lungt och tänker efter om vad jag gör i min RP. Jag försöker vara extremt försiktig om att göra rätt inom min RP. Jag har blev för första gången nyss bannad men det blev appealat och därför ska jag vara extra försiktig med allt jag gör. Jag ska nu läsa om alla serverns regler grundligt och se till att jag inte gör något misstag igen. Jag kommer se till att alla känner att min RP är fair och jag vill inte bli känd som en snubbe som bara FRPar. Hoppas att jag kan få en andra chans med min whitelist och jag lovar att visa mig själv värdig!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker servern verkar bra, väl organiserad, bra scripts och att allmänt skönt community.

Hur många timmar har du på FiveM? 1600

Hur hittade du Multistaden? Youtube / Kompisar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? 2 ggnr

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har lagt över en månad på denna server och söker om whitelist eftersom jag blev bannad och av med WL.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka