Accepterad Vinzzy | Ban överklagan [Oscarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

compundbow

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
7
Användarnamn: Vinzzy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vinzzythegod/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Vinzzy

Vad är din discord tagg? Vinzzy#6969

Vem var det som bannade dig? Oscarr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame, fearrp samt metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det jag gjorde var fel, jag skulle inte ha gåt OOC in-game. Jag skulle också ha varit mer rädd om mitt liv och inte vara så uppkäftig mot de. Det var extremt dåligt gjort av mig och jag vet inte varför jag gjorde så. Jag har full förståelse för varför jag blev bannad fast inte över Metagaming och jag ska förklara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min gängmedlemm åkte i vår bil ifrån vårt gänghus till staden. Vi fick sedan reda på i Komradio att några snubbar kom upp till honom och han sade ordagrant "Jag kommer bli rånad vid bron" vi åker dit och vi börjar leta och titta över bro kanten. Vi ser sedan en övergiven grå-färgad saab 9-3 som står övergiven. Eftersom vi är ett gäng och vi brukar endast köra just saab 9-3 så trodde vi att det var hans. Eftersom att han som blev rånad inte längre kommunicerade så åkte vi över bron och skulle leta där. Det var då en liten kulle emellan oss och de/standen och vi hör en bil motor röra på sig. Vi åker över kullen för att titta och där står de. Sedan dödar de han som blev rånad och de börjar jaga oss. När de väl stannar oss så rånar de oss och vi går ut ur bilen med händerna uppe. Här gjorde jag ett misstag och gick occ och sa "varför dödar ni på personrån" eftersom att de dödade vår kompis på ett personrån. Jag var också uppkäftig när de rånade mig vilket var ett stort misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inget var felaktigt förutom metagaming men jag kan inte heller bevisa att det inte var. Allt jag kan säga är att jag starkt ångarar att jag gick OOC och att jag inte var så rädd om mitt liv som jag skulle. Jag kan svära på allt att jag inte meta-gamade och ingen kommer ju tro på vad jag säger men jag hoppas att jag kan få en andra chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha gått OOC och sagt det jag sa och jag skulle också ha varit betydligt mycket räddare om mitt liv. Har inte mycket att säga om Metagaming eftersom att jag själv vet att jag inte gjorde det men jag kommer aldrig meta gamea och nu vara extra säker att det aldrig kommer hända. Jag skulle kunna inte ha kommit eftersom att det kan anses som att jag inte hade nog med info för att börja jaga?. Anyways ångrar jag vad jag gjort och det skulle aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara väldigt mer försiktig i min RP och att inte göra något liknande igen. Jag har aldrig blivit bannad från servern förut och jag tog min RP väldigt seriöst. Jag lovar att jag skulle vara extremt försiktig med vad jag gör i framtiden och jag ska läsa om alla regler grundligt. Alla gör misstag i livet och detta var en av mina misstag. Detta har aldrig hänt förut och det ska aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Du är [ Godkänd ] Ser jag att detta händer igen så kommer det bli mycket hårdare straff för dig!
Välkommen tillbaka!
Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka