Accepterad Vinzzy | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

compundbow

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vinzzythegod/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Vinzzy

Vad är din discord tagg? Vinzzy#6969

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar, Mask på GZ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej eftersom att jag inte lallade. Det var ju några snubbar som körde in i min bil på centrum garaget och de har hållt på hela morgonen. Jag blev arg på de och det klassas som lall?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar kom just till centrum garaget. Därmed varför jag hade mask, vi kom just dit o jag hann inte. Två snubbar från Yakuza kommer som hållt på mot oss hela morgonen sedan jag gick online. De kör ganska fort mitt i centrum garaget och visar ingen hänsyn till att folk försöker ta ut sina bilar. De kör fort förbi medans jag då tar ut min bil och de kör snabbt in i den. Eftersom det ej var någon mekonomen online blir jag arg och säger, vad fan gör ni jävla snögubbar eftersom jag sagt det innan till de. 2 sekunder senare blir jag bannad för "Lallar och mask på GZ" vilket är heeelt absurdt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig eftersom jag inte lallade utan var genuint arg och sa så eftersom jag känner igen de sedan innan och att de gjorde det gör saken bara 3x värre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Metagaming, FearRP och Bugg Abuse. Alla de har blivit överklagade och jag har lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej eftersom det var felaktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka