Vinzzy | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

compundbow

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
7
Användarnamn: Vinzzy

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? Vinzzy#6969

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:00 - 21:00
Tisdag: 15:00 - 21:00
Onsdag: 15:00 - 21:00
Torsdag: 15:00 - 21:00
Fredag 15:00 - När jag vill
Lördag 11:00 - När jag vill
Söndag 11:00 - 11:00

Berätta om dig själv Jag är 14 år, har inga direkta fritidsintressen förutom att spela. Går inte på några sporter etc och brukat endast spela om dagarna. Fastnade för Multistaden för ungefär en månad sedan och nu är det allt jag gör om dagarna.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att allting funkar som det ska, att alla gör saker som de ska och att ingen t.ex åker runt och RDMar eller att någon powergamear under ett scenario. Jag vill göra MSRP den bästa servern på FiveM så gott som jag själv kan. Det är väldigt viktigt för mig att en FiveM server har bra och aktiva staffs och jag vill medverka till att detta händer på MSRP. Jag ska också se till att väntar på support ej är full och jag vill se till att alla får hjälp så snabbt som möjligt. Jag ska också ta emot reports in-game då det kan vara extremt jobbigt när man behöver hjälp men ingen kommer. Jag skulle ej vara partisk mot vissa personer samt aldrig abusa min perms eller hjälpa kompisar med revive etc.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1 månad konstant varje dag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Eftersom att jag vill medverka till att servern blir en bättre plats och att alla får den hjälp de behöver. Det har på det senaste varit många staffs som avgått och därför vill jag hjälpa till. Ibland kan man sitta i support i 10+ minuter utan någon hjälp och det vill jag fixa. Samt att svara på reports ingame på folk som behöver hjälp då det har hänt mig att det tar 15+ för staff att svara. Jag har spelat på servern ett tag nu och då känner jag att jag vill göra den bättre så bra jag kan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Som sagt, se till att alla får den hjälp de behöver och så snabbt som de behöver vare sig det är DC, In-Game, Forum. Jag skulle se till att alla RPar som de ska, att folk ej sitter o bryter några som helst regler.

Har du några tidigare erfarenheter? I FiveM har jag varit mod på mindre vMenu servrar samt admin i andra spel som Minecraft och Rust.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska bra. Skulle också se till att lära mig alla nödvändiga kommands som jag bör kunna. Säg till om jag ska exemplifiera några nedan.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar ej på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Vill bara lägga till att jag har väldigt mycket erfarenhet och kan mycket om RP då jag har 1.500 timmar på FiveM.

Senast ändrad:
Välkommen, godkänd,. Trevlig spelare är du också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka