Ej Antagen Vinnis | Chef-jobb ansökan [Marja Lisas] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas

Vad heter du i verkligheten? Enis

Vad är ditt användarnamn på discord? enis_1

Ange ditt födelsedatum: 25 Januari 2008

När fick du medlemskap på Unive? 28 Juli, 2025.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har spelat unive under åren 2022-2025 och har rikligt mycket erfarenheter inom jobb. Redan som ny spelare och runt 2023 eran har jag varit själv Chef på Marja lisas. Jag har välutvecklade erfarenheter då jag har också jobbat på nästan alla andra jobb. JAg vet hur man använder jobb discorden, rekrytera andra och reglerna som man ska följa. (Jag kan allt) Jag tycker att jag borde bli chef för Marja lisas har varit ganska lågt på sistone då när jag spelade., och de har jag sett. Så jag vill verkligen ta mina erfatenheter jag har och utvcekla friman till 100%

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att kunna göra Marja Lisas till en härligt, trevligt och så aktivt bil firma/jobb som möjligt. Jag kommer att anställa folk som vill verkligen ha jobbet och som verkligen brinner för de. Inte bara för att jobba för pengar utan verkligen vill jobba för att de är kul. Kommer att beställa in bilar som är ett önskemål till de och ha möte varje vecka för att de hur de går i firman. Jag vill utveckla ekonomin på Marja Lisas så den är så rimligt som möjligt och kunna ha samarbeten med bra Firmor som Meko och andra sorters firmor som har med bilar att göra.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag: 15:00- 23:00
Tisdag: 15:00- 23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 14:00-23:00
Fredag: 15:00-00:00
Lördag: 15:00-00:00
Söndag: 15:00-23:00

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka