Accepterad Vinnielox1 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnielox1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142075297/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vinnie

Vad är ditt discord namn? Enolox#8258

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Svenson han är en snäll person som söker vänner han är intresserad av polisen han har väldigt bra erfarenheter inom yrket. Erik är en extremt bra person han vill hjälpa folk i staden som folk ska känna sig trygga, Han är även intresserad av bilar och är mycket på piren. När han var liten så förlorade han sin pappa i en bilolycka men hans mamma lever fortfarande och Erik är 23 år gammal hans uppväckt har varigt ganska bra förutom att han förlorade sin pappa. Men nu har han gått vidare i livet och pluggar till polisen. Han är även extremt intresserad av polismyndigheten och vill då ansöka till det och rädda världen. När Erik var lite yngre så hade han ganska lätt i skolan och hans uppväckt var bra hans föräldrar var inte elaka som slog inte honom eller något sånt. Erik är även intresserad av bilar och äger en BMW M2a och är mycket på piren och söker fler bilar. Han är även nyinflyttad i unive city.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive pga att jag vill bli polis och kunna tjäna lite mer pengar som jag har råd med fler bilar då min karaktär är intresserad av dyra bilar. Jag vill även skapa ett så bra rp som möjligt och lära mig att rpa på bättre sätt. Jag vill se hur den här serven funkar. Jag vill se hur alla människor är mot varandra. Jag tycker att denna serven är rolig. Jag vill jobba som polis pga det är mitt dröm jobb så jag vill testa på i ett spel. Jag vill göra servern till en brätte server. T.e.x du behöver hjälp med bilen. Då vill jag att de ska komma fortare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill göra unive till en bättre rp server och försöka kicka/bana folk som inte rpar eller är för grova med när dde rpear. Jag kan bidra med alla scenario, jag kommer göra så att det är roligare för alla parter och låta båda parter att vinna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta alla parter vinna och att det ska vara roligare för alla. Jag kommer inte gråta när jag förlorar och jag kommer inte spela för powergaming

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om denna servern. Jag tittade också på twitch och de spelade på denna servern och det sa att den var jätte bra så jag ville testa på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka