Nekad VinneV | Medlem ansökning[Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VinneV

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? steamcommunity.com/profiles/76561198996865188/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? VinneV#7623

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär som heter Muhammed Abdula och är för 12-9-2000. Muhammed hade en svår uppväxt då redan som 9 åring när hans mamma gick bort detta resulterade att Muhammed var väldigt sårbar redan som ung. Han hade det väldigt svårt med kompisar vilket också gjorde honom mycket ledsen, redan som 10 åring började han få mycket intresse om bilar och att mecka med dem och hjälpa sin pappa som nästan alltid var i verktstaden och jobba för att kunna försörja sig och hans son. Fast när Muhammed blev 14 fick han äntligen några vänner men det var ett problem då de höll på med kriminella handlingar. Sedan gick det inte bättre då pappa förlorade sitt jobb och vi behövde flytta till ett farligt område där det också fanns en hel del kriminalitet. Hans nya vänner höll på med att sno cyklar, sno saker i butik lura folk på pengar göra personrån detta resulterade till att Muhammed som 16 åring var fast i ett kriminellt nätverk. Han känslor när han var liten var att han ibland var han jätte olycklig och saknade bara sin mamma och kände sig ensam, men nu ändrade allt han var plötsligt glad igen han hade vänner som varit vänner sen grundskola som han älskade han pappa hade fått bättre jobb villket gjorde att pappan var också glad. Nu har Muhammed bestämt sig att ändra på sitt liv och förfölja sin pappas arbete som bilmeckaniker. Nu när han har flyttat till en ny stad och är beredd för att göra så att hans framtid ska se ljusare ut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört på servern nu ett tag och känner mig väldigt begränsad i det jag gör. Att bli medlem skulle göra att jag kan utveckla min rp genom att kunna jobba på whitelist jobb och även ha en hobby på sidan med att sälja och köpa bilar. Att bli medlem på Unive skulle göra att både min och andras uppleveles på servern kommer att bli bättre genom att jag kommer att gå in med bättre och seriösare rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag fastnade för Unive för att det är en väldigt populär och aktiv server. Det känns som att alla i staff-teamet brinner för servern och att de gör allt de kan för att hjälpa till när man har problem. Sedan vill jag även vara med och rp:a med mina vänner som också spelar på just Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att flera kompisar kör på servern samt också så kollar jag på streamers som kör på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är främst att träffa folk och förbättra den redan höga rp nivån som finns på servern. Sedan vill jag även spendera tid med mitt stora intresse i bilar med att köpa, sälja och laga de.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har ett mål i framtiden att kunna få vara en del av staff-teamet och själv kunna ha mer inflytande i serverns utveckling. Men för stunden är mitt mål att utveckla min egna rp nivå så mycket jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka