Accepterad VinnePinneMos | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VinnePinneMos

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420436490

Ditt Hex-ID: steam:11000011b6da60a

Vad är din discord tagg? VinnePinneMos#1525

Vem var det som bannade dig? Maze4k

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: nah bor.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag gjorde var inte smart och ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar skulle prova varandras bilar då så tänkte jag att vi kö på flygplatsen för att den är lång plan mark och sen sa jag vi åker till flygplatsen så inte våra bilar blir sen så kom jag på att det är inte så smart och säga så jag ångrade mig sen när vi åker till flygplatsen ser vi maze4k och min kompis går fram och säger hallå jaka sen åker jag till dom för att min kompisar är där sen så noclipar han och min kompis springer bak då säger jag stanna för att jag råkade slå så jag ville inte att dom skulle åka sen så blev jag bannad i 5dgr för pratar halv ooc samt grov lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket att det var en felaktig ban för att säga "så inte våra bilar" och jag lallade inte jag provade min kompis bil och när jag sa kom tillbaka så menade jag greken och inte maze jag tycker det är en felaktig ban även för på klippsen så visar inget att jag lallar och pratar ooc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för c-logg, suntförnuft, vdm jag blev bannad för clogg när jag blev jagad ner förbi torget sen så kom polisen och omringade min bil då råkade jag köra in i polis bilen lite lätt sen så körde jag upp mot gamla kemikalier och vände mot torget då blev jag pittat så jag volltade då hade jag sme Svimmat sne så sa dom "vi möts hemma hos er senare" sen efter 10min blev quitade jag sen blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vallt en annan plats och inte störa maze i sitt staff arbete och inte sagt det jag sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka